Conform unui studiu recent realizat de catre compania Honeywell Aerospace, punctualitatea reprezinta unul dintre cele mai relevante criterii in alegerea unei companii aeriene, surclasand criterii de segmentare care pareau a fi mai importante, precum conectivitatea (operare directa sau cu escala) sau loialitatea fata de brand.
Aceste concluzii vin in sprijinul angajamentului pe care Blue Air si-l asuma in relatie cu pasagerii sai, acela de a ii transporta la timp, in siguranta si in conditii de confort sporit. De altfel, acest deziderat este confirmat de faptul ca Blue Air inregistreaza in mod constant unul dintre cei mai buni indici de punctualitate („on time performance”) dintre toate liniile aeriene care opereaza zboruri in regim regulat catre/din Romania; acest indicator raporteaza procentajul zborurilor, din totalul celor operate de compania aeriana in cauza, care au ajuns la destinatie „la timp” (cu maximum 15 minute intarziere fata de ora oficiala de sosire).
In continuarea demersului permanent de imbunatatire a experientei de zbor a pasagerilor sai, in conditii de punctualitate si confort, ne bucuram sa va comunicam semnarea a doua acorduri de parteneriat intre compania Blue Air si TAROM, prin care sunt vizate urmatoarele directii de colaborare:
- Posibilitatea de reprotejare a pasagerilor in cazurile neprevazute de zboruri intarziate sau anulate, in acord cu reglementarile rezolutiei IATA 735, atasamentele A, B si C. Prin acest acord, cele doua companii se angajeaza sa accepte biletele de calatorie ale partenerului si sa presteze serviciul de transport catre destinatia aferenta, pe toate rutele comune, operate in sistem regulat, in limita disponibilitatii locurilor.
- Posibilitatea de efectuare “Through check-in” in cazul zborurilor 0B/RO vandute in conexiune: astfel, in cazul unui itinerariu de zbor combinat (0B/RO sau RO/0B), pasagerul va inregistra bagajul de cala la origine si il va prelua la destinatie, bagajul fiind transferat in mod gratuit si automat pe zborul de conexiune, fara a mai fi necesara o procedura suplimentara de inregistrare in aeroportul de escala (ex: pentru un itinerariu de forma: LCA – OTP/A0B- TSR/ARO, pasagerul va inregistra bagajul de cala la LCA si il va prelua la TSR)
“Suntem
increzatori ca aceste doua parteneriate reprezinta un pas inainte
pentru industria de aviatie din Romania si vor contribui la cresterea
calitatii serviciilor oferite de Blue Air și de TAROM. Suntem
mandri ca realizam aceasta colaborare alaturi de prestigiosul brand
national TAROM și ca extindem, astfel, posibilitatile de calatorie ale
pasagerilor nostri”, a declarat
Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.